Wednesday 2 April 2014

community psychiatric

aku macam dah lame x karut dalam blog, maybe sbb bt blog baru tu aku malas nak update kot and dgn social life yg baru ... dah tak pandang lappy, duk ngadap fon and etc . hahaha karot!  
ape aku nak karut ? sebenarnyer aku yg tgh duk search2 bahan asgment lectrer nak tgx esok then tetbe rasa nk tgk blog aku nie! hahaha . 
hmm bukan xnak cari ! malas tu opkos lah, tapi aku x jumpe ape yg die nak ! tu malas nak carik tu ! fedup baq hang ! huhuhu . malas je tuh ! erk -_-"

then ..... tetbe aku tgk jam? omg omg omg ! 12.12 AM? arhhhhhh ....
aku xnampak ape pun lagi nie ha ? ape itu ?
community psychiatry service???
1 . evaluation
2. crisis intervention
3. community support
4. medication management
5. psychososial rehabilitation. 
korang ada jawapan tak? mai bagi aku tiru jap. boringnyer aku mau cari!!!!! 

Hey ! Dah Bace ? Thankx , love you ! korank mmg HOT !

No comments:

Post a Comment