Saturday 5 April 2014

kreatif dan inovatif


hari ini hari minggu . aku tak ada apa-apa nak dibuat, study? oh not my routine on weekend . so hari ini bangun lambat dan tengak sebelah katil no roommate , so pusing kanan pusing kiri , still no any ideas what to do. and buka laptop lah layan movie. oh quite boring actually but apa nak buat kan? layankan saja :) keep smile AHA . 

hah ! click ! i have one idea, lets berkawan dengan Incik Google for a while. search about hasil seni tangan , wah ramai sangat yg kreatif and inovatif kat luar sana kan? suka aku tengak . and aku pun berangan nak buat masa kahwin kakak aku bulan lima ni, tapi nak buat apa? hehehe , saje idea nakal nak buat hiasan dekat candy booth . 

So, inilah hasil yang aku dapat bila berkawan dengan Incik google, Ia kan sangat setia dengan semua kawan dalam dunia ni. oke aku mengarut! sebenarnya banyak lagi tapi tak kan nak masukkan semua kan. semua orang boleh search kan? hehe .















Hey ! Dah Bace ? Thankx , love you ! korank mmg HOT !

No comments:

Post a Comment